5-6 września 2024

GrandHotel Tiffi w Iławie

IAB Interactive Camp 2024

Idea wydarzenia

IAB Interactive Camp to pierwsze od lat wydarzenie IAB Polska, którego głównym celem jest integracja branży interaktywnej.   

Wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się w atmosferze współpracy i wymiany doświadczeń. Networking to nie tylko spotkania przy kawie czy na konferencjach – to kluczowa biznesowa strategia, która otwiera drzwi do nowych możliwości i wspólnych projektów.

Dlatego, wsłuchując się w głosy z branży, organizujemy ten wyjazd, by zapewnić Wam jak najlepsze warunki do poznawania oraz integracji z innymi osobami w nieformalnej atmosferze. Zapewniamy piękne okoliczności przyrody w luksusowym hotelu tuż nad jeziorem, a także angażujące aktywności – te merytoryczne i te sprzyjające oderwaniu od codzienności.

Dodatkowym powodem do wspólnego świętowania jest obchodzony w tym roku jubileusz 25-lecia IAB Polska.

Dołączcie do naszego interaktywnego spotkania! Bądźmy razem 5-6 września w Iławie!

Uwaga. Liczba miejsc ograniczona.

Dlaczego warto?

Networking

W miłej, nieformalnej atmosferze nawiążesz nowe kontakty biznesowe oraz zintegrujesz się ze swoim zespołem.

Wiedza

Nie zabraknie merytorycznej wiedzy. Przygotowaliśmy również część konferencyjną.

Relaks

Dzięki pięknym okolicznościom przyrody i aktywnościom, które zapewnimy, odpoczniesz od codzienności.

Program IAB Camp 2024


5 WRZEŚNIA

8:30

Wyjazd autokarami z Warszawy

13:00 - 14:00

Przyjazd na miejsce do Iławy i lunch

Dostępne dania wegańskie, wegeteriańskie i standardowe

14:00 - 15:00

Zakwaterowanie w pokojach

Dostępne pokoje dwu- i trzyosobowe

15:30 - 18:30

KONFERENCJA

15:30 - 15: 40

Powitanie

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Robert Wielgo, wiceprezes zarządu, CMO IAB Polska

15:40 -16:00

Key Forces Shaping Digital Advertising: From Polycrisis to New Value Proposition

Daniel Knapp, Chief Economist IAB Europe

16:00 -16:20

IntentGPT, czyli o GenAI w targetowaniu kontekstowym

Michał Łukasiak, Head of Account Management Poland RTB House

16:20 - 16:40

Z czym nie radzą sobie algorytmy? AI w branży bez patosu i paniki

Anna Gruszka, Chief Growth Officer, AdQuery, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID

16:40 - 17:00

Przerwa kawowa

17:00 - 17:20

Jak sprzedawać więcej online? 10 tricków psychologicznych, które (prawie) zawsze działają

Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ/właściciel eCode

17:20 - 17:40

Jak połączyć reklamę z twórcą.

Katarzyna Paciorek (Kasix) influencerka, CEO Influence That Matters

Podczas prelekcji zobaczysz przykłady zrealizowanych kampanii przez twórców, którzy dostosowują materiał promocyjny do swojego contentu a nie na odwrót. Dowiesz się, jakimi wyznacznikami powinien kierować się reklamodawca podczas doboru twórcy do kampanii influencerskiej.

17:40 -18:10

Networking

18:10

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

18:10 - 20:00

Czas na relaks

Zapraszamy do wzięcia udziału w aktywnościach i formach relaksu, które przygotowaliśmy: warsztaty kawowe, joga, rowery, nordic walking, basen, siłownia, sala fitness.

20:00

Camp Party

Wieczorna impreza z grillem i open barem na piwo, wino i drinki. Wszystko to przy muzyce serwowanej przez DJ-a i tańcach - zależnie od pogody - na świeżym powietrzu lub w hotelu.


6 WRZEŚNIA

8:00 - 11:00

Śniadanie

Dostępne dania wegańskie, wegeteriańskie i standardowe

11:00 - 13:00

Czas na relaks

Zapraszamy do wzięcia udziału w aktywnościach i formach relaksu, które przygotowaliśmy: warsztaty kawowe, joga, rowery, nordic walking, basen, siłownia, sala fitness.

13:00 - 14:00

Lunch

Dostępne dania wegańskie, wegeteriańskie i standardowe

14:00

Wyjazd autokarami z Iławy

18:00

Przyjazd do Warszawy

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie. Podane godziny mogą jeszcze ulec zmianie. Pobierz regulamin wydarzenia>

Dla kogo?

Na IAB Interactive Camp zapraszamy wszystkich związanych z marketingiem internetowym, których interesuje networking w dobrej atmosferze. W szczególności:

osoby zarządzające wysokiego i średniego szczebla w agencjach, domach mediowych, u wydawców i dostawców technologii

osoby zarządzające i przedstawicieli działów marketingu od strony reklamodawców

przedstawicieli małych, średnich i dużych firm

Miejsce wydarzenia

GrandHotel Tiffi w Iławie

  • Luksusowy, pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu Iławy, nad brzegiem Jezioraka, najdłuższego jeziora w Polsce.
  • Bogaty wybór atrakcji rekreacyjno-wypoczynkowych, z których mogą skorzystać uczestnicy IAB Camp 2024, m.in. warsztaty kawowe, joga, rowery, nordic walking, basen, siłownia, sala fitness.
  • Wyselekcjonowane dzieła sztuki, w tym galeria obrazów Wojciecha Fangora, drewniane i kamienne detale wystroju, marmurowe podłogi nadają niepowtarzalny, wyjątkowy klimat, który na długo pozostaje w pamięci gości.
  • Wnętrza pokoi utrzymane są w nowoczesnej i eleganckiej stylistyce. Najnowsze trendy, oryginalne elementy dekoracyjne i zmyślnie zaprojektowane przestrzenie sprzyjają komfortowi wypoczynku.
  • Kuchnia hotelu to dania lekkie, zdrowe i wykwintne. Oferta oparta jestna produktach naturalnych, ekologicznych, lokalnych i oczywiście sezonowych.

Masz pytania?

Skontaktuj się w sprawie ZAKUPÓW GRUPOWYCH oraz wszelkich pytań związanych z wydarzeniem

Monika Szybowska

Dyrektor ds. sprzedaży

e-mail: m.szybowska@iab.org.pl

tel. 784 047 485

Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 15 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

SPONSORZY GŁÓWNI