Paweł Kolenda po raz siódmy jurorem konkursu IAB Europe Research Awards
03/07/2019
Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.
Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz siódmy znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.
Konkurs Research Awards, organizowany przez IAB Europe od 9 lat, to inicjatywa promująca i nagradzająca najlepsze projekty badawcze na Starym Kontynencie. W tym roku jury konkursu przyznaje nagrody w 8 kategoriach: Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget.
Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, jest z wykształcenia filozofem, który karierę w branży badawczej zaczął ponad 20 lat temu. W IAB Polska pracuje od 2010 roku, a jego specjalizacją są badania dotyczące wydatków reklamowych, efektywności reklam oraz zachowań konsumenckich. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Badania w IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w strukturach IAB Europe. Sprawuje także funkcję moderatora zespołu nadzorującego cykliczne badanie IAB/PwC AdEx – standardu rynkowego w zakresie mierzenia wydatków na reklamę internetową. Jest autorem licznych publikacji oraz prelegentem na wielu branżowych konferencjach z zakresu badań i marketingu online. W trakcie swojej kariery zawodowej przygotował ponad 500 projektów badawczych, głównie dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, mediowej oraz sektorów FMCG.
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.