Komunikaty prasowe

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

11.04.2018
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej  konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskich Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Związek IAB Polska ogłosił właśnie program i listę prelegentów Forum IAB, które od...

IAB Polska członkiem IAB TechLab

22.03.2018
IAB TechLab to niezależne konsorcjum badawczo-rozwojowe, które wspiera firmy we wdrażaniu globalnych standardów branżowych.

Jak zapewnić stronie www najlepszą widoczność i pozyskiwać wartościowych użytkowników?

06.03.2018
Weź udział w IAB HowTo!

Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska

22.02.2018
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. W gronie 11 członków Rady znaleźli się przedstawiciele agencji, domów mediowych, reklamodawców i uczelni wyższych. Głównym zadaniem powołanej 20 lutego na dwuletnią kadencję Rady będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych, które odgrywają coraz większą rolę w rozwoju usług digitalowych i procesie digitalizacji biznesu. Także systematyczny wzrost udziału reklamy online w całości tortu reklamowego sprawia, że zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe czy domy mediowe oczekują od pracowników systematycznego podnoszenia kwalifikacji, podążania za nowinkami oraz coraz lepszego...

Grecy i Cypryjczycy z certyfikatami DIMAQ

08.02.2018
System certyfikacji kompetencji digital marketingu IAB Polska rozwija się w kolejnych krajach

Jak efektywnie prowadzić kampanie w wyszukiwarkach? Pobierz casebook SEM.

05.02.2018
Publikacja składa się ze zbioru 9 case studies udanych kampanii SEM z lat 2015-2016 z polskiego rynku.

Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? IAB HowTo: Marketing Automation

25.01.2018
Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

IAB/PwC AdEx 2017’Q3: wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017

11.01.2018

Najlepsze kampanie marketingowe 2017 na IAB MIXX Awards & Conference

23.11.2017
Najciekawsze i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 30 listopada podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej galę IAB MIXX Awards.

IAB/PwC AdEx 2017′ H1: Trendy w reklamie cyfrowej

26.10.2017
W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie, co przełożyło się na dynamikę wzrostu na poziomie 8%.

IAB ogłasza standard widoczności reklam w internecie

24.10.2017
Wprowadzony standard, zapewniający jednolity sposób weryfikacji efektywności reklam, zwiększy skuteczność kampanii.

Siódma edycja IAB Internet Week za nami

04.10.2017
Sprawdź, jak przebiegła jesienna edycja bezpłatnych warsztatów z marketingu online, w których tym razem udział wzięło aż 814 uczestników!

IAB/PwC AdEx 2017′ Q1: Reklama cyfrowa dwóch prędkości

23.08.2017
W pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie

Jak zostać królem contentu? Warsztaty HowTo IAB Polska poświęcone zagadnieniom marketingu cyfrowego

27.07.2017
Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, w którym wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych

Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

25.07.2017
W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama

Ruszają zgłoszenia do MIXX Awards 2017!

25.07.2017
Ruszają zgłoszenia do jedenastej edycji konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.

Apel w sprawie unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony prywatności

18.07.2017
Przyjęcie projektu w obecnej treści będzie miało negatywny wpływ na konkurencyjność i innowacyjność polskich przedsiębiorstw.

Nowy porządek świata reklamy – relacja z FORUM IAB 2017

13.06.2017
Bilety wyprzedane na kilka tygodni przed wydarzeniem, prawie 1200 uczestników, blisko 90 prelegentów - tak minęły 2 intensywne dni FORUM IAB 2017

Włodzimierz Schmidt w zarządzie IAB Europe

02.06.2017
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska po raz trzeci wszedł w skład zarządu IAB Europe na kolejną dwuletnią kadencję.

Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica wśród 60 prelegentów Forum IAB 2017

31.05.2017
O tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica. Jakie wnioski płyną z doświadczeń doradcy Donalda Trumpa? Ponad tysiąc przedstawicieli branży marketingu spotka się na początku czerwca w warszawskich Złotych Tarasach, by rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród podejmowanych tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w...

Bluerank i Gemius laureatami prestiżowych konkursów IAB Europe

24.05.2017
Podczas uroczystej gali kongresu Interact dwóch członków IAB Polska: Bluerank i Gemius otrzymało nagrody w dwóch konkursach IAB Europe.

IAB Europe AdEx Benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld Euro

24.05.2017
Według badania AdEx Benchmark zrealizowanego na zlecenie IAB Europe reklama online zanotowała w 2016 r. wzrost o 12,2% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 41,8 mld EUR. W Polsce wartość reklamy online wyniosła 3,6 mld zł (866 mln EUR), notując 14% wzrost. (europejska edycja badania nie uwzględnia wydatków na e-mail marketing, więc wartość polskiego rynku w tym zestawieniu różni się nieznacznie opublikowanej przez IAB Polska 5 maja br.). Analiza porównawcza AdEx Benchmark pokazuje wzrost reklamy online we wszystkich 27 krajach biorących udział w badaniu, przy czym w 20 krajach po raz trzeci osiągnął on wartość dwucyfrową. W trzech z...

Międzynarodowe sukcesy polskiego DIMAQ

17.05.2017
Stworzone przez IAB Polska standardy certyfikacji kompetencji digital marketingu wprowadzane w 10 europejskich krajach Certyfikat kompetencji e-marketingowych DIMAQ (Digital Marketing Qualification) zostanie wprowadzony w Słowenii, Rumunii, Grecji, Serbii, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze i na Cyprze w maju i czerwcu br. w ramach programu standaryzacji wiedzy i umiejętności specjalistów branży. Jesienią  do egzaminów przystąpią profesjonaliści branży w trzech kolejnych krajach. Opracowany przez IAB Polska i wdrożony pod koniec ub. roku program umożliwia skuteczną ewaluację kwalifikacji, podnosi jakość usług i buduje zaufanie firm. Jest odpowiedzią na realne zapotrzebowanie – rosnącą konkurencyjność rynku usług digitalowych, oczekiwania marketerów i pracodawców. Pozwala profesjonalistom sektora potwierdzić kwalifikacje,...
kolejne