welovemedia dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/26/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza welovemedia – agencja wyspecjalizowana w kampaniach digital. Oferta firmy to przede wszystkim doradztwo w zakresie doboru mediów, planowanie oraz realizacja kampanii w oparciu o email marketing, programmatic, mobile, video i SMS.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza welovemedia –  agencja wyspecjalizowana w kampaniach digital. Oferta firmy to przede wszystkim doradztwo w zakresie doboru mediów, planowanie oraz realizacja kampanii w oparciu o email marketing, programmatic, mobile, video i SMS.

Głównym wydawcą welovemedia jest welovedata, posiadające unikalną na polskim rynku technologię zarządzania i wysyłki, która daje niezależność i efektywną kontrolę nad zasobami danych.

Rozbudowane, różnorodne i unikalne portfolio baz mailingowych, zaawansowana analityka oraz unikalne DMP pozwalają  na proponowanie rozwiązań skrojonych na miarę i bardzo precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej. Prowadzone kampanie są monitorowane na bieżąco, dzięki czemu możliwa jest bardzo szybko reakcja na zmiany. Działania firmy nastawione są przede wszystkim na wysoką efektywność.

welovemedia współpracuje z większością domów mediowych i agencji. Realizuje kampanie dla największych światowych marek, nie zapominając przy tym o lokalnych biznesach.

Jesteśmy nową na rynku, ale zaawansowaną technologicznie agencją z doświadczonym zespołem. Będąc w gronie liczących się graczy chcemy dzielić się doświadczeniami i dzięki członkostwu w IAB budować i rozwijać standardy digitalu oraz email marketingu w Polsce.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.