TwoGecko nową firmą członkowską IAB Polska

11/15/2019
Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiło do firm członkowskich IAB Polska. Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiła do firm członkowskich IAB Polska.

Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

 

Wartości IAB Polska są nam bardzo bliskie, dlatego przystąpiliśmy do związku, aby wspierać i pomagać w rozwoju i bezpieczeństwie branży internetowej.
W TwoGecko planujemy i realizujemy kampanie reklamowe on-line. NIE napiszemy, że kampanie realizujemy NAJLEPIEJ, NAJTANIEJ i NAJSZYBCIEJ! Bo pomimo, że to poniekąd prawda, nie są to główne wartości TwoGecko. Pędzimy z duchem czasu, jesteśmy łakomi wiedzy i korzystamy z autorskich rozwiązań IT. Skupiamy się przede wszystkim na skuteczności naszych działań, które realizujemy za odpowiednie pieniądze i w ustalonych terminach. Ogółem przekłada się to na skuteczność naszych usług, których najlepszą recenzją są opinię zadowolonych klientów.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.