MU Interactive Sp. z o.o. zostaje członkiem IAB Polska

07/02/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła agencja MU Interactive Sp. z o.o. MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.

Do grona firm członkowskich przystąpiła MU Interactive Sp. z o.o.

MU Interactive Sp. z o.o. to zespół kreatywnych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego. Tworzą niebanalne realizacje digitalowe, o najwyższej jakości. Specjalizują się w produkcji animacji 2D i 3D, wideo, content marketingu i stronach www. Do tej pory zrealizowali ponad 5000 projektów.

“Jesteśmy obecnie w istotnym momencie rozwoju branży, u progu nowej dekady, która wierzę przyniesie nie tylko spektakularne zmiany technologiczne, ale też dalszy wzrost znaczenia jakościowych i mierzalnych działań marketingowych.  Dlatego niezwykle ważne jest kształtowanie dobrych wzorców i edukacja w zakresie permission marketingu, dobrego contentu i wykorzystania narzędzi MarTech w sposób organiczny. Mając wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zarówno strategii, jak i treści tekstowych, animacji oraz wideo na potrzeby kampanii digitalowych, chcemy dzielić się wiedzą i wspólnie z IAB budować i popularyzować rzetelne standardy w digital marketingu.”
– Bartosz Duchiński – Founder&CEO Grupa MU

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.