Studia Podyplomowe SGH Marketing Internetowy

08/02/2017

Celem Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zajęcia prowadzone są przez wykładowców SGH, a także przez praktyków wnoszących doświadczenie wiodących firm w zakresie e-marketingu (m.in. Google, Starcom MediaVest, Deloitte Digital CE, Sotrender).

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQ – pierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Co Oznacza, że program studiów przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, które już posiadają certyfikat, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Program Studiów obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów, konwersatoriów i warsztatów. W zakres tematyczny Studiów wchodzą następujące obszary:

  • Istota marketingu internetowego
  • Strategiczne obszary e-biznesu
  • Nowoczesne zarządzanie marketingowe
  • Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
  • Seminarium dyplomowe

Od października 2006 roku odbyło się 29 edycji Studiów. W tym okresie w zajęciach wzięło udział około 900 osób. Zazwyczaj w październiku uruchamiane są dwie edycje, a w marcu jedna. Od 2015 r. na studiach magisterskich SGH nauczany jest e-biznes jako niezależny kierunek studiów.

Studenci SGH wielokrotnie wygrywali konkurs Google Online Marketing Challenge. W latach 2009, 2010, 2011 roku zostawali laureatami na poziomie europejskim. W latach 2012 i 2014 zostali globalnymi zwycięzcami, dwukrotnie pokonując ok. 3000 zespołów studenckich z całego świata.

Aktualnie trwa rekrutacja na 30. edycję Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy rozpoczynającą się w październiku 2017 r. Zobacz więcej: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Czytaj także