Studia podyplomowe E-marketing w Centrum Kształcenia Biznesowego Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

09/05/2016

Centrum Kształcenia Biznesowego wraz ze IAB Polska i firmą Bluerank zapraszają na studia podyplomowe E-marketing.

Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

Studia są adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze internetu. Program jest polecany zarówno absolwentom studiów wyższych, jak i specjalistom oraz menedżerom pragnącym pozyskać wiedzę i nabyć kompetencje w zakresie szeroko pojętego marketingu i sprzedaży internetowej. Studia kładą duży nacisk na wykształcenie praktycznych umiejętności – stąd też prócz części wykładowej przewidziany jest szereg ćwiczeń i zadań indywidualnych oraz w grupach mających na celu nabycie kluczowych kompetencji w ramach e-marketingu.

W szczególności jest polecany:

  • specjalistom i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji
  • specjalistom i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej
  • kierownikom projektów (PM) w obszarze online
  • dodatkowo: pracownikom działów Public Relations, HR oraz IT

W programie studiów:

  1. Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z – pojęcia, liczby i skróty oraz wytyczne w zakresie definiowania strategii reklamy w internecie
  2. Display, Programmatic/RTB i video advertising
  3. Mobile Marketing
  4. SEM – od strategii w zakresie SEO do reklamy PPC
  5. E-mail Marketing w praktyce
  6. Social Media i Content Marketing
  7. E-commerce, analityka i UX
  8. Prawo w Internecie

Studia są prowadzone przez zespół specjalistów e-marketingu, również certyfikowanych trenerów DIMAQ.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: http://www.ckp-lodz.pl/studia/250/content/e-marketing

Czytaj także