Raport Strategiczny Internet 2016/2017

27.06.2017

Przekazujemy raport strategiczny Związku pracodawców Branży Internetowej IAB Polska  – Internet 2016/2017, przygotowany we współpracy z ekspertami rynku, przedstawicielami grup roboczych naszego związku. To już kolejna edycja raportu podsumowującego najważniejsze wydarzenia branży online, prezentującego innowacje i rynkowe trendy.image00122

Jakie zachodzą zmiany zachowań użytkowników sieci? Jaka jest wielkość rynku reklamy online w Polsce i w Europie? Ile wydatków na reklamę internetową stanowi mobile? Jak zmienia się rynek treści wideo? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo w załączonym materiale.

Znalazły się w nim informacje na temat obecnego dostępu do internetu w Polsce na tle innych krajów europejskich, profilu i zachowań użytkowników, zmian w sposobie korzystania z zasobów sieci, podejściu do zagadnienia prywatności. Wiele miejsca poświęcamy skuteczności komunikacji i sposobom mierzenia jej efektów.

Raport dogłębnie prezentuje rynek reklamy online, który w ub. roku wzrósł o kolejne 14%, a jego wartość wynosi już ponad 3,6 mld zł. Omawia rozwój modelu programmatic, wydatki na SEM i reklamę display, przedstawia rynek mobilny i rozwój rodzimego segmentu e-commerce. Nie zabrakło w nim informacji dotyczących popularności stron www, kształtowania wizerunku marek,  trendów w mediach społecznościowych.

Zapraszamy do lektury.

Pobierz Raport Internet 2016/2017