Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017- 2018

12/14/2017

Podczas MIXX Awards & Conference 2017 zaprezentowana została czwarta edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego IAB Polska. W pierwszej części opracowania – obok stałych analiz dotyczących pozycji internetu na tle innych mediów oraz szacunków dynamiki i wartości komunikacji cyfrowej – znajduje się porównanie IAB Polska/PwC […]

Podczas MIXX Awards & Conference 2017 zaprezentowana została czwarta edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego IAB Polska.

W pierwszej części opracowania – obok stałych analiz dotyczących pozycji internetu na tle innych mediów oraz szacunków dynamiki i wartości komunikacji cyfrowej – znajduje się porównanie IAB Polska/PwC AdEx oraz badania rynku reklamowego Starcom. W odniesieniu do tych projektów często pojawiają się pytania dotyczące różnic i sposobów interpretacji, postanowiliśmy więc wspólnie ze Starcom zaprezentować szczegółową analizę porównawczą, która powinna odpowiedzieć na większość wątpliwości. Analiza, którą zwykle przeprowadzaliśmy na potrzeby wewnętrzne, po raz pierwszy więc w stopniu tak szczegółowym ukazuje się w mediach. Poziom zgodności pomiędzy projektami – po sprowadzeniu ich do porównywalnego zakresu – wynosi ponad 99%.

Pozostałe części raportu skupiają się na szczegółowych analizach komunikacji cyfrowej: w jaki sposób cyfryzacja zmienia i zmieniać będzie poszczególne segmenty rynku, jakie pojawią się istotne zmiany w prawie i jak mogą one wpłynąć na cały rynek, jakie są trendy w takich obszarach jak mobile, wideo czy content marketing, a także jakie kierunki rozwojowe obserwujemy w automatyzacji i analityce.

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI : 2017 | raport

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?