IAB Polska prezentuje publikację „Audio Online. Reklama i muzyka.”

02/16/2016

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio w Polsce jako nowego medium reklamowego.

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio w Polsce jako nowego medium reklamowego. Publikacja została opracowana w ramach prac Grupy Roboczej Audio Wideo IAB Polska, a jego premiera odbyła się 16 lutego podczas #16 Expert Panelu pod tym samym tytułem.

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” ma na celu przedstawienie usług muzycznych w różnych modelach biznesowych, m.in. live streamingu (w tym Internet Radio), streamu audio i wideo teledysków bądź koncertów, ściągania mp3 czy też usługi Ringback Tones. Publikacja ukazuje rozwój rynku audio, cyfrowych serwisów i usług muzycznych oraz możliwości biznesowe podmiotów obecnych na rodzimym rynku.

W ostatniej dekadzie jesteśmy świadkami ogromnych zmian na rynku muzycznym i szeroko pojętego audio. Wszystko to za sprawą internetu i jego wpływu na sposób konsumpcji tych treści, które są dla nas dostępne z coraz większą łatwością. Efektem tego jest pojawienie się zupełnie nowych usług i modeli biznesowych, również opartych na modelu reklamowym. Publikacja IAB Polska pomaga lepiej zrozumieć rynkowe zmiany i stanowi dobrą podstawę do tworzenia skutecznych rynkowych strategii

Premiera publikacji odbyła się równocześnie z #16 IAB Expert Panelem, podczas którego eksperci z branży marketingu online oraz cyfrowego rynku audio dyskutowali na temat genezy i rozwoju cyfrowego rynku audio w Polsce, modeli sprzedaży muzyki w sieci, możliwości reklamowych związanych z muzyką i przeciwdziałania nielegalnej dystrybucji treści muzycznych. W panelowej dyskusji udział wzieli:

  • Marcin Bartłomiej Beme, Founder & CEO, Audioteka
  • Piotr Kabaj, dyrektor generalny i prezes zarządu Warner Music Poland
  • Roch Kudła, Dyrektor Serwisów Online, Agora
  • Michał Pluta, Dyrektor Zarządzający serwisów internetowych w dziale e-technologii, Grupa ZPR
  • dr Piotr Turek, ekspert rynku rozrywki

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI :

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?