Badania i publikacje

Rok publikacji

Typ dokumentu

Kategoria rynkowa

Casebook MIXX Awards 2018

Mamy przyjemność przekazać w Wasze ręce Casebook MIXX Awards 2018. Jest to publikacja prezentująca kampanie marketingowe nagrodzone w konkursie...
casebookmixx18

Raport strategiczny: INTERNET 2018/2019

Mamy przyjemność zaprezentować najnowszą publikację raportu strategicznego IAB Polska, zawierającą kompleksową analizę rynku cyfrowego w Polsce. W raporcie znajdują...
RAPORT STRATEGICZNY

Reklama cyfrowa z rekordową wartością 4,5 mld zł (IAB Polska/PwC AdEx)

W 2018 roku wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł, co przełożyło się na dynamikę rok do...
Adex 2018'FY

Raport: WWW + TV = Razem lepiej

  Zapraszamy serdecznie do lektury raportu IAB Polska, z trzeciej już edycji badania, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród...
Raport WWW+TV=Razem lepiej

Stabilny wzrost reklamy cyfrowej (IAB Polska/PwC AdEx)

Po pierwszych trzech kwartałach 2018 roku inwestycje w reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł, dzięki czemu ich...
adex 470

Casebook: 13 CASE STUDIES SEM

Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
13cs

Raport IAB: Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce 2018/2019

Najnowszy raport skupia się na najważniejszych aspektach rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
persp 470

Raport: Zjawisko blokowania reklam

Odsetek użytkowników korzystających z adblocków nadal rośnie w tempie dwucyfrowym. Pobierz najnowszy raport IAB Polska!
adblocki

Raport: RODO w opinii internautów

Raport jest kontynuacją wieloletnich już badań prowadzonych przez IAB Polska w obszarze prywatności.
rodo

IAB Polska/PwC AdEx: Reklama cyfrowa wciąż rośnie dwucyfrowo

W pierwszym półroczu 2018 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 300 mln zł. Zobacz pełne wyniki badania...
adex 470

Raport Mobile 2018

Raport Mobile 2018 jest podsumowaniem najważniejszych informacji dotyczących rynku mobilnego w Polsce.
mobile

Poradnik Wideomarketingu

Poradnik Wideomarketingu to zbiór najlepszych praktyk i aktualnych informacji, które stanowią podstawową wiedzę w zakresie reklamy wideo.
por 470a

IAB Polska/PwC AdEx: miliard na reklamę cyfrową w pierwszym kwartale 2018 roku

W pierwszym kwartale 2018 roku wydatki na reklamę online przekroczyły wartość 1 mld zł. Było to o ponad 140...
adex 470 x 307

Raport: Dezinformacja w sieci

Rozpowszechnianie fałszywych informacji nigdy jeszcze nie było tak tanie i skuteczne. Czy Internet nadal jest wiarygodnym źródłem informacji?
lapka wwyr

Raport Strategiczny Internet 2017/2018

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 15. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online. To najważniejsze podsumowanie funkcjonowania rynku...
strateg 470x307

IAB/PwC AdEx 2017’FY: Wzrost reklamy cyfrowej o 9%

 
ad2017 news

Najlepsze case studies SEM

  Grupa Robocza SEM, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia publikację 9 Case Studies SEM. To kolejna, po Raporcie Marketing w...
case SEM news

IAB/PwC AdEx 2017’Q3: wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017

adex news

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017- 2018

Podczas MIXX Awards & Conference 2017 zaprezentowana została czwarta edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół...
perspektywy 1718

IAB/PwC AdEx 2017′ H1: Trendy w reklamie cyfrowej

W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż...
adex h1 2017 news

IAB/PwC AdEx 2017′ Q1: Reklama cyfrowa dwóch prędkości

W pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż...
adex 2017q1 news

Raport Strategiczny Internet 2016/2017

Przekazujemy raport strategiczny Związku pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - Internet 2016/2017.
Canva

IAB Europe AdEx Benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld Euro

Według badania AdEx Benchmark zrealizowanego na zlecenie IAB Europe reklama online zanotowała w 2016 r. wzrost o 12,2% na...
ad bench news (1)
kolejne