Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieni

17.12.2018

W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Patronem honorowym tegorocznej edycji JustBrief jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

perf 470Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło się ponad 300 młodych osób z całej Polski, a spośród nich wybrano 50, które otrzymało szansę zmierzenia się z prawdziwym briefem przygotowanym przez Uber Eats. Uczestnicy podzieleni zostali na pięcioosobowe zespoły, w których zazwyczaj po raz pierwszy mogli zetknąć się z modelem pracy agencyjnej. Podczas prac nad swoimi propozycjami liczyć mogli na mentoring i wsparcie ze strony specjalistów z agencji Performante.

Założeniem konkursu JustBrief, jest nie tylko wyłonienie największych wschodzących talentów marketingu, ale przede wszystkim przekazanie wiedzy, zapewnienie odpowiedniego wsparcia mentorskiego i poświęcenie młodym ludziom swojego czasu. Zależy nam na tym, aby zatrzymać się na chwilę, dać swój feedback, zmotywować i wprowadzić do branży, która postrzegana jest przez wielu młodych jako bardzo hermetyczna

– mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante.

Podczas finału konkursu, który odbył się 7 grudnia wyłoniono zwycięską drużynę, która otrzymała nagrodę w wysokości 10 000 PLN oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Kampania przygotowana przez zespół z Warszawy i Krakowa ma szansę na realizację. Zwycięska grupa, w której skład wchodzili: Bartosz Furtak, Dominika Kardaś, Krystyna Miącz, Maciej Morzywołek i Ewelina Prus, wyróżniła się bardzo umiejętnym researchem, wnioskami, a także bardzo konkretnymi i kreatywnymi pomysłami na kampanię zachęcającą do podjęcia pracy dorywczej w roli dostawcy. Kampania skierowana będzie do studentów i opierać się będzie na zmianie wizerunku dostawcy oraz na ułatwieniu procesu rekrutacyjnego. Więcej informacji na stronie https://justbrief.pl.

Zwycięzcom gratulujemy i życzymy wielu kolejnych marketingowych sukcesów!