Zobacz wideo ePrivacy – fakty i mity

03.07.2018

Środki zaproponowane przez Unię Europejską, które mają na celu ochronę prywatności użytkowników internetu muszą być oparte na faktach, a nie na mitach! Obejrzyj pięć filmów kręconych w Londynie, Paryżu i Warszawie, które mierzą się z najpowszechniejszymi błędnymi przekonaniami na temat reklamy w digitalu i prywatności. Ewa Olszewska z Coty, Paweł Kopacki z Wirtualnej Polski i Tomasz Piątkowski z Meetrics tłumaczą, o co chodzi z danymi i dlaczego są potrzebne, by sektor internetowy mógł się rozwijać. Projekt rozporządzenia ePrivacy jest jednym z głównych zagadnień legislacyjnych, którym IAB Polska i IAB Europe przygląda się z uwagą i aktywnie komentuje. Negocjacje w Brukseli nad tym projektem będą kontynuowane od lipca 2018 przez Prezydencję Austriacką.