Znamy zwycięzców ósmej edycji DIMAQ UNI! Absolwenci SGH autorami najlepszych prac dyplomowych z e-marketingu

10/17/2019
Platformy wielokonałowe, narzędzia Google w analizie kampanii e-commerce z branży wentylacyjnej oraz influencer marketing na przykładzie Krzysztofa Gonciarza to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI.

Platformy wielokonałowe, narzędzia Google w analizie kampanii e-commerce z branży wentylacyjnej oraz influencer marketing na przykładzie Krzysztofa Gonciarza to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI. Znamy laureatów ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie oraz podyplomowe z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2019 r.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich, 5 licencjackich oraz 2 podyplomowe, spośród których jury ostatecznie wyłoniło troje laureatów. Wszyscy są absolwentami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Zwycięzcą VIII edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich został Andrzej Muchliada za pracę Platformy wielostronne. Charakterystyka i reguły ich działania (SGH) Laureat otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepszy okazał się Krystian Maciejca z pracą: O wykorzystaniu narzędzi Google do analizy kampanii marketingowo-sprzedażowych na przykładzie sklepów internetowych z branży wentylacyjnej (SGH). W kategorii prac podyplomowych nagroda przypadła Natalii Zdun za pracę Influencer marketing na platformie Youtube na przykładzie filmów sponsorowanych autorstwa Krzysztofa Gonciarza (SGH). Nagrodą dla zwycięzców w kategoriach prac licencjackich i podyplomowych jest bezpłatny udział w czterodniowej Akademii DIMAQ– kompleksowym szkoleniu z zakresu marketingu internetowego, które przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością prac, które miałam przyjemność oceniać. Prace, które dotarły do finału konkursu są na tak wysokim poziomie, że zdarzało mi się upewniać, że oceniam pracę np. licencjacką a nie magisterską.
Zarów
no obserwacje, jak i metodologia, dobór materiałów źródłowych, wybór danych i umiejętność ich interpretacji, to elementy, które zadecydowały o wyborze zwycięskich prac. Jestem pewna, że finaliści bardzo szybko odnajdą się na rynku pracy, bo właśnie o takich osobach marzy każdy pracodawca. 

– mówi Anna Robotycka, managing partner w agencji F11, jurorka DIMAQ UNI

Bardzo nas cieszy to, że w kolejnej edycji konkursu otrzymaliśmy niemal dwukrotnie więcej prac niż w ubiegłej, co, nawet uwzględniając nową kategorię (prace podyplomowe), pokazuje, że konkurs cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Z punktu widzenia pracodawców branży e-marketingu, zainteresowanie młodego pokolenia tym obszarem jest dobrym prognostykiem.

dodaje Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska

Planowana jest już kolejna edycja konkursu. Zgłoszenia ruszą wiosną 2020 roku.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie dimaquni.com

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, Perspektywy

###

O DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który istnieje od 2015 roku. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia DIMAQ została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. Certyfikat, zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji, dostępny jest na dwóch poziomach: Basic i Professional. Aby go uzyskać, należy zdać egzamin sprawdzający przekrojową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu. Ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę, ważność certyfikatu jest ograniczona czasowo do 2 lat i podlega procedurze recertyfikacji.
https://dimaq.pl/

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.