Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2020 czas start

05/05/2020
Ruszyły zgłoszenia do 14. edycji IAB MIXX Awards – konkursu dla kampanii, które zwyciężają w digitalu!

IAB MIXX Awards to konkurs otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu – zgłosić może się KAŻDY.

Czekamy na Twoje zgłoszenie: do 10 czerwca. 

Pamiętaj:
• możesz zgłosić dowolną liczbę kampanii
• jeden projekt możesz zgłosić we wszystkich 16 kategoriach konkursowych
POKAŻ, JAK ZWYCIĘŻA SIĘ W DIGITALU I ZAWALCZ O NAGRODĘ W IAB MIXX AWARDS 2020!

Zgłoś swoją kampanię

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.