Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/18/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

Yieldbird dostarcza usługi i produkty adtechowe dla wydawców internetowych. Zarządzając i optymalizując powierzchnię reklamową, firma maksymalizuje zyski wydawców poprzez skuteczny pricing, zaawansowane raportowanie oraz wykorzystanie machine-learning. Yieldbird jest Certyfikowanym przez Google Partnerem Wydawców oraz może się pochwalić wyróżnieniem w rankingu Technology Fast 50 Central Europe Deloitte w 2017 i 2018 roku. Działa globalnie, współpracując z ponad 250 wydawcami z 30 krajów.

Po 10 lat działalności i stałego rozwoju, chcemy aktywnie zaangażować się w ważny proces tworzenia standardów branży. Na co dzień pomagamy wydawcom radzić sobie z licznymi wyzwaniami, jakie stawiane są przed nimi każdego dnia: pricing, zwiększanie viewability,  RODO czy też przygotowanie do zmiany typu aukcji Google. Wierzymy, że szersze dzielenie się naszymi doświadczeniami oraz czynny udział w dyskusjach mogą przyczynić się do budowania coraz to lepszych rozwiązań i produktów oraz popularyzacji rozwiązań programatycznych wśród wydawców internetowych.

Bartłomiej Chmiel, Managing Director

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.