Włodzimierz Schmidt podczas Śniadania HR Influencers

04/11/2019
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie. Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości […]

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie.

Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości był Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Eksperci dyskutowali między innymi o tym, czym w zasadzie jest moralne przywództwo, jakie najczęstsze dylematy etyczne w zarządzaniu generuje dzisiejszy biznes i jakie najczęstsze „grzechy etyczne” popełniają polscy menedżerowie?

Zapraszamy do obejrzenia relacji ze spotkania:

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.