Włodzimierz Schmidt w Radzie do Spraw Cyfryzacji

02/07/2019
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został wybrany do składu Rady do Spraw Cyfryzacji trzeciej kadencji. Rada ds.

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, został wybrany do składu Rady do Spraw Cyfryzacji trzeciej kadencji. Rada ds. Cyfryzacji to najważniejsze ciało doradcze Ministra Cyfryzacji i Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Włodzimierz Schmidt został powołany do Rady do Spraw Cyfryzacji z rekomendacji Business Centre Club (BCC). Rada jest  organem doradczym i think-tankiem, którego członkowie wspierają wiedzą i doświadczeniem Ministra Cyfryzacji oraz Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji. W skład trzeciej kadencji Rady w wchodzi łącznie 20 ekspertów, których zdaniem jest m.in opiniowanie dokumentów strategicznych i innych związanych z cyfryzacją, łącznością i rozwojem społeczeństwa informacyjnego, współpraca w takich obszarach jak integracja cyfrowa, ochrona prywatności w sieci, likwidacja barier rozwoju gospodarki elektronicznej, czy reforma prawa własności intelektualnej w sieci.

Szczegółowe informacje i pełny skład Rad: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/nowy-sklad-rady-do-spraw-cyfryzacji2019

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.