Dzisiejsi konsumenci są bombardowani komunikatami reklamowymi, każdego dnia może docierać do nich nawet 5000 różnych przekazów. Reklamodawcom coraz trudniej uzyskać ich uwagę i zainteresowanie. Dlatego rośnie popularność wykorzystania reklamy natywnej, która w nienachalny sposób angażuje, a przez to buduje relacje z odbiorcami. 

White Paper: Reklama natywna i Content Marketing przygotowany przez IAB Europe zawiera white paperobszerne wskazówki dotyczące stosowania tej formy reklamy. Najważniejsze zagadnienia ujęte w dokumencie:

  • rodzaje reklamy natywnych,
  • sposobów budowania relacji z konsumentami poprzez reklamę natywną
  • kluczowe kwestie w tworzeniu i dystrybucji tej formy reklamy.
  • analiza  rozwoju reklamy natywnej na poszczególnych rynkach europejskich.

White paper został przygotowany przez kilkunastuosobowy zespół specjalistów z całej Europy. IAB Polska w pracach nad dokumentem reprezentowała Beata Żebrowska, Native Advertising Manager w Media Impact Polska, Onet-Ringier Axel Springer Group oraz  Szef Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przy IAB Polska.
Zapraszamy do bezpłatnego pobrania publikacji ze strony IAB Europe.

White paper IAB Europe koresponduje również z ostatnią publikacją IAB Polska: Przewodnik po reklamie natywnej.

http://divi.grudzio7.pro-linuxpl.com/wp-content/uploads/2016/12/white-paper-news2.jpg

Dzisiejsi konsumenci są bombardowani komunikatami reklamowymi, każdego dnia może docierać do nich nawet 5000 różnych przekazów. Reklamodawcom coraz trudniej uzyskać ich uwagę i zainteresowanie. Dlatego rośnie popularność wykorzystania reklamy natywnej, która w nienachalny sposób angażuje, a przez to buduje relacje z odbiorcami. 

White Paper: Reklama natywna i Content Marketing przygotowany przez IAB Europe zawiera white paperobszerne wskazówki dotyczące stosowania tej formy reklamy. Najważniejsze zagadnienia ujęte w dokumencie:

  • rodzaje reklamy natywnych,
  • sposobów budowania relacji z konsumentami poprzez reklamę natywną
  • kluczowe kwestie w tworzeniu i dystrybucji tej formy reklamy.
  • analiza  rozwoju reklamy natywnej na poszczególnych rynkach europejskich.

White paper został przygotowany przez kilkunastuosobowy zespół specjalistów z całej Europy. IAB Polska w pracach nad dokumentem reprezentowała Beata Żebrowska, Native Advertising Manager w Media Impact Polska, Onet-Ringier Axel Springer Group oraz  Szef Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przy IAB Polska.
Zapraszamy do bezpłatnego pobrania publikacji ze strony IAB Europe.

White paper IAB Europe koresponduje również z ostatnią publikacją IAB Polska: Przewodnik po reklamie natywnej.