Weź udział w Interact Milan 2018

18.12.2017

W imieniu IAB Europe serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w  Interact Milan 2018, który odbędzie się 23-24 maja w Mediolanie. Rejestracja już ruszyła, do 31 stycznia można nabyć bilety w ofercie Early Birds. 

2. 1080x1080_previewInteract to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi prezentują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy  biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wzywaniami na najbliższy rok .

Tematem przewodnim będzie Disrupt Adapt Reinvent. Nie zabraknie  RODO, które w momencie wydarzenia będzie już operacyjną rzeczywistością. Zastanowimy się,  jaki faktyczny wpływ rozporządzenie będzie miało na obie strony – konsumentów i marketerów. RODO to tylko jedna z dużych zmian  zmian w branży, której należy się spodziewać.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

  • NIGEL GILBERT, VP Strategic Development EMEA, AppNexus
  • ANTHONY HITCHINGS, Digital Advertising Operations Director, Financial Times
  • CARSTEN SCHWECKE, Chief Digital Officer, Media Impact GmbH & Co. KG
  • ROB NORMAN, Chief Digital Officer & Chairman North America, GroupM
  • HOSSEIN HOUSSAINI, Global Head of Programmatic Solutions, Havas Group
  • FRANCK SINEAU, Media Group Director, Richemont
  • NEIL BOWMAN, VP Advertising Technology, BBC Worldwide

Interact to niezwykła okazja dla uczestników do szerszego niż własna branża spojrzenia na rozwój biznesu i technologii, nawiązania cennych kontaktów, a przede wszystkim do obrania wspólnego celu w szybko zmieniającej się digitalowej rzeczywistości.

Podczas Interact odbędzie się również  rozdanie nagród IAB Europe Research Awards oraz  MIXX Awards Europe >>

UWAGA. Do 31 maarca obowiązuje oferta Early Birds.

Członkowie IAB Polska powinni dodatkowo przy rejestracji podać kod: POLIAB

Zarejestruj się