Weź udział w badaniu IAB Polska i PSML skierowanym do marketerów

05/20/2019
IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego. Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej […]

IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego.

Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej tematyki.

Celem badania jest zdefiniowanie potrzeb związanych z poszerzaniem wiedzy e-marketingowej wśród tej grupy oraz wprowadzenie inicjatyw edukacyjnych, w tym bezpłatnych spotkań, które na te potrzeby będą odpowiadać.

Wypełnij ankietę

Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 10 minut. Badanie trwa do 4 czerwca 2019. 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.