Weź udział w badaniu IAB Europe na temat kapitału ludzkiego w branży internetowej

06/24/2019
Rośnie zapotrzebowanie na talenty w branży reklamy online. Weź udział w najnowszym badaniu IAB Europe i pomóż zidentyfikować główne przyczyny niedoboru talentów cyfrowych w naszej branży.

Rośnie zapotrzebowanie na talenty w branży reklamy online.
Weź udział w najnowszym badaniu IAB Europe i pomóż zidentyfikować główne przyczyny niedoboru talentów cyfrowych w naszej branży.

Do udziału w badaniu zapraszamy zarówno rekruterów i osoby zarządzające zespołami, jak i wszystkich, którzy pracują lub chcą pracować w branży online. Każdy kto wypełni ankietę, otrzyma na życzenie raport prezentujący kluczowe aspekty rekrutacji, rozwoju i znalezienia pracy w e-marketingu.

Wypełnienie ankiety potrwa ok. 10 minut. Badanie trwa do 31 lipca.

Wypełnij ankietę

 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.