Webinarium na żywo: Nowa rola CMO – Chief Experience Officer 2018

12.06.2018

W czasach, w których marketing przechodzi niewyobrażalne dotąd zmiany, Dyrektorzy Marketingu muszą nieustannie zmieniać swoją rolę, określać nowe cele i wprowadzać nowe standardy pracy działu marketingu w ich firmach. Dlaczego właśnie teraz jest to tak szczególnie istotne? Zapraszamy do obejrzenia relacji z webinarium zorganizowanego przez IBM we współpracy z IAB, które odbyło się 13 czerwca 2018.

Robert WielgoPodczas spotkania CMOs i praktycy z rynku polskiego skomentowali wyniki najnowszego globalnego badania IBM „Global C-suite study – The modern marketing mandate”, oraz podzielili się swoimi refleksjami na temat nowych priorytetów, zadań i kultury organizacyjnej w reprezentowanych przez nich firmach.

W rozmowie wzięli udział: Anna Sakowicz – Chief Digital, Data & Analytics Officer z Publicis Media, Pawel Patkowski – Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska oraz Dariusz Maciołek – Dyrektor komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska. Spotkanie poprowadzili Kamilla Giedrojć – Dyrektor ds. Strategii i Marketingu w IBM Polska oraz Robert Wielgo – Członek Zarządu i CMO, IAB.