Trzy filary biznesu w Internecie

07.09.2017

OKŁADKA_przod.tifW dzisiejszym świecie Internet stał się integralną częścią codziennego życia, również, a może nawet przede wszystkim, biznesowego. Wciąż jednak wielu przedsiębiorców stroni od Internetu, traktując go nierzadko jako „zło konieczne”.

Do rąk czytelników trafia właśnie książka, której jednym z celów, jest zmiana takiego nastawienia. To „Trzy filary biznesu w Internecie. Kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych” Ryszarda Jellinka. IAB Polska objęło to opracowanie swoim patronatem.

Autor – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie e-biznesu – wyjaśnia, jak odnieść sukces w Internecie. Krok po kroku wprowadza Czytelnika w tajniki nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych i pokazuje, jak je stosować we własnej firmie. Tłumaczy, dlaczego działania marketingowe w Internecie muszą być wielotorowe i kompleksowe, oparte na trzech filarach:

  • starannie przemyślanym wizerunku,
  • aktywnym zdobywaniu klientów,
  • budowie świadomości marki i dbałości o pozytywną opinię o firmie i jej produktach oraz usługach.

Jako praktyk Ryszard Jellinek przytacza też wiele ciekawych przykładów, zarówno z rynku polskiego, jak i światowego, ilustrujących praktyczne zastosowanie omawianej wiedzy. Cenne rady znajdą tu zarówno początkujący przedsiębiorcy, stawiający pierwsze kroki w e-biznesie, jak i ci z doświadczeniem w tej dziedzinie.

 

Więcej informacji: www.trzyfilarybiznesu.pl