TogetherData w gronie IAB Polska

10.07.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył TogetherData, pierwszy Data Science House w Polsce.

TogetherData to lider w dziedzinie wzbogacania i monetyzacji danych, pionier działań z obszaru data driven marketing. Specjalizuje się w zintegrowanych działaniach z zakresu analityki Big Data, ze szczególnym naciskiem na monetyzację internetowych zbiorów danych (data enrichment). Świadczy usługi consultingowe dla firm z sektora fin-tech, w tym dla banków i instytucji windykacyjnych.

W ramach firmy działa TogetherMedia, która dostarcza usługi z obszaru marketingu internetowego m.in. content i performance marketing, działania w modelu programmatic, social media.

Pragniemy wnieść do IAB nasza wiedzę w obszarze data-driven marketingu oraz zaawansowanej analizy Big Data, które wytyczają przyszłość branży reklamowej we współczesnym świecie. Dopełnieniem naszych dotychczasowych działań w tych obszarach jest współpraca w ramach grup roboczych Związku i możliwość aktywnej dyskusji o potrzebach rynku. Wspólnie z IAB chcemy wytyczać standardy jakości i kształtować rynek usług internetowych w Polsce

– mówi Paweł Brach, wiceprezes TogetherData

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.