Teads dołącza do IAB Polska

07.11.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył lider obszaru Video Advertising Marketplace – Teads.

Teads założony w roku 2011 jest wynalazcą reklamy video outstream i nr 1 w obszarze Video Advertising Marketplace. Dzięki formatom opartym na widoczności, kontencie premium oraz technologiom zewnętrznym (MOAT, Integral AdScience), Teads oferuje markom bezpieczny, wolny od nadużyć i przejrzysty ekosystem reklamowy.

Współpracując z Teads wydawcy tworzą nowy potencjał reklamowy oraz jeszcze efektywniej zarządzają już istniejącym. Marki i agencje uzyskują dostęp do tych najwyższej klasy zasobów premium, zarówno w modelu programatycznym, jak i bezpośrednim.

Zespół Teads.tv liczy ponad 500 pracowników (w tym około 100 w zespole innowacji i rozwoju) pracujących w 27 biurach rozmieszczonych w 21 krajach.

Przystąpienie do IAB Polska postrzegamy jako naturalny krok mający na celu aktywne współtworzenie obrazu polskiego rynku digital. Naszym priorytetem  w ramach współpracy w IAB jest szerzenie wiedzy o szeroko pojętej reklamie online, wspieranie rozwoju jej standardów a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk wpływających na kształt rynku reklamowego, jak również na jakość doświadczeń użytkowników internetu.

– Rafał Jung, Key Account Manager, Teads

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.