Strategia komunikacji zintegrowanej. Weź udział w badaniu!

03/04/2020
W imieniu przedstawicieli Grupy Roboczej PR IAB Polska zachęcamy do udziału w badaniu dotyczącym strategii komunikacji zintegrowanej. Ankietę kierujemy do przedstawicieli szeroko pojętej komunikacji i marketingu.

Jeśli zawodowo jesteś związany z marketingiem i komunikacją, jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej, zapraszamy do udziału! Jeśli znasz osoby reprezentujące powyższe specjalizacje, podaj zaproszenie dalej.

Celem badania jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 15 minut. Badanie trwa do 18 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.