Solski Communications wśród firm członkowskich IAB Polska

02/04/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Solski Communications - jedna z największych firm PR w Polsce.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Solski Communications – jedna z największych firm PR w Polsce.

Solski Communications, stowarzyszona z Burson-Marsteller (obecnie Burson Cohne & Wolfe), powstała w 2008 r. Główne obszary jej kompetencji obejmują komunikację korporacyjną i marki, w tym opracowywanie strategii, relacje z mediami i influencerami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 30 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem BCW – praktycznie na całym świecie. Agencja jest laureatką „Diamentów Forbesa” (2017 i 2018) i „Gazel Biznesu” (2017).

Byliśmy jedną z pierwszych firm PR w Polsce, które zainwestowały w komunikację w mediach społecznościowych i dzisiaj zbieramy tego efekty. Nasz kilkuosobowy zespół Digital tworzy i wdraża strategie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, dostarcza content, moderuje dyskusje. Mamy zatem wiele wspólnego z innymi członkami IAB i liczymy, że wymiana doświadczeń pozwoli nam poszerzyć i wzbogacić naszą ofertę. Jako doświadczona agencja PR jesteśmy także gotowi wspierać Związek w jego działaniach edukacyjnych i public affairs.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.