SaveCart przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

04/12/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SaveCart, zapewniająca rozwiązania z zakresu sales intelligence i marketing automation.

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SaveCart.

SaveCart to rozwiązania z zakresu sales intelligence i marketing automation, które zwiększają sprzedaż w e-commerce poprzez personalizację komunikacji z klientami, skrócenie ścieżki zakupowej i inspirowanie do zakupów. System zbiera dane behawioralne i transakcyjne na temat klientów w czasie rzeczywistym. Następnie wykorzystuje je do prowadzenia spersonalizowanych, ściśle dopasowanych do potrzeb klienta oraz zautomatyzowanych kampanii marketingowych. Dzięki temu dociera do klientów właściwymi kanałami, w odpowiednim czasie z odpowiednim komunikatem.

SaveCart łączy świat nowych technologii, zaawansowanej analityki, big data ze światem reklamy i marketingu. Wszystko to z korzyścią dla e-commerce – tak klientów, jak i właścicieli e-sklepów. Tym pierwszym oferujemy wysokiej jakości „customer experience”, a tym drugim pomagamy zwiększać sprzedaż i budować długotrwałe relacje z klientami. IAB, które łączy kompetencje technologiczne, interaktywne i reklamowe, jest więc dla nas idealnym miejscem. Zarówno do wymiany doświadczeń, pogłębiania wiedzy o wyzwaniach i potrzebach rynku, jak i współpracy z branżowymi partnerami

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.