Roq.ad w gronie firm członkowskich IAB Polska

30.03.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył europejski dostawca technologii Cross-device – Roq.ad.

Roq.ad – europejski dostawca technologii Cross-device. Analizujemy rzeczywistość, w której niemal każdy dysponuje kilkoma urządzeniami mobilnymi. Technologia Cross-device umożliwia identyfikację urządzeń konsumenckich (mobilnych i stacjonarnych) oraz pozwala łączyć je z ich dysponentami. Dzięki temu możliwym jest dostarczenie reklam do poszczególnych odbiorców na wszystkich posiadanych urządzeniach. Uzyskanie zrozumienia o przynależności urządzeń wspomaga również komunikację marketingową, wspiera pomiar skuteczności kampanii w środowisku multi-channel oraz ułatwia uzyskać pełny obraz ścieżki konsumenta do konwersji. Informacja o połączonych urządzeniach może być wykorzystana do: prowadzenia kampanii medialnych zoptymalizowanych pod katem Cross-device, bezpośredniego zakupu rozszerzonych segmentów audiencyjnych oraz analityki danych. Oferowane rozwiązania cenione są przez reklamodawców, wydawców, firmy analityczne oraz agencje reklamowe. Klienci korzystają z naszej technologii na platformach typu DSP, DMP oraz na drodze integracji bezpośredniej. Technologia firmy Roq.ad została odznaczona Certyfikatem ePrivacy Seal GDPR Ready.

Z niecierpliwością czekamy na zacieśnienie współpracy z IAB Polska. Korzystając z algorytmów uczenia maszynowego tworzymy Graf, który dostarcza holistycznej informacji o użytkowniku oraz posiadanych przez niego urządzeniach. Jako europejski dostawca technologii Cross-Device pragniemy dzielić się naszym przekrojowym doświadczeniem zdobytym w przestrzeni AdTech i MarTech. Wierzymy, że łącząc wiedzę merytoryczną oraz innowacyjność jesteśmy w stanie wpłynąć pozytywnie na rozwój Marketingu Internetowego w Polsce. Nasz zespół techniczny od samego początku zlokalizowany jest w Poznaniu. Wraz z dołączeniem do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołożymy starań, aby w ramach aktywnego udziału w pracach grupy roboczej Programmatic przyczynić się do wzmocnienia pozycji rodzimego rynku w Europie.

- Carsten Frien, CEO, Roq.ad GmbH

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.