Raport strategiczny: INTERNET 2018/2019

06/12/2019
Mamy przyjemność zaprezentować najnowszą publikację raportu strategicznego IAB Polska, zawierającą kompleksową analizę rynku cyfrowego w Polsce. W raporcie znajdują się informacje o najnowszych trendach i źródłach wzrostu rynku, statystyki dotyczące polskiego internetu, opisy narzędzi marketingowych i najnowsze wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx.

Mamy  przyjemność zaprezentować najnowszą, 16. edycję Raportu Strategicznego IAB Polska, zawierającą kompleksową analizę rynku cyfrowego w Polsce.

Struktura publikacji jest analogiczna jak w zeszłym roku. Pierwsza część przedstawia statystyki dotyczące polskiego internetu, druga zawiera opis poszczególnych narzędzi marketingu online i najnowsze wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx, które jest standardem rynkowym dotyczącym wartości poszczególnych narzędzi komunikacji online, zaś w dalszych częściach znajdują się dodatkowe analizy oraz opis działań IAB Polska.

W porównaniu do wcześniejszych edycji tegoroczny Raport Strategiczny został opatrzony wprowadzeniem przygotowanym przez Radę Merytoryczną publikacji. Prezentuje ona w sposób syntetyczny kluczowe dla branży zjawiska. Tym samym usunięty został rozdział dotyczący wyzwań rozwojowych, który rok wcześniej pełnił podobną funkcję. Względem zeszłorocznej edycji zmienił się też nieznacznie porządek rozdziałów – usunięty został materiał dotyczący serwisów ogłoszeniowych, podczas gdy podsumowanie tego segmentu rynku znalazło się w rozdziale dotyczącym e-commerce. W najnowszej edycji nie pojawił się także oddzielny rozdział poświęcony UX. Rozbudowany został z kolei rozdział dotyczący kwestii prawnych, w którym szczegółowo omówiono ważne dla branży wyzwania związane z RODO.

Publikacja miała premierę na konferencji Forum IAB, 5 czerwca 2019r.  W wersji drukowanej jest dostępna z najnowszym numerem magazynu HBR Polska.

Zapraszamy do lektury!

Pobierz Raport Strategiczny 2018/2019

 

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.