Qpony w szeregach IAB Polska

03.08.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza grupa Qpony – firma specjalizująca się w technologiach promocyjnych, reklamie mobilnej i mobile marketingu.

qpony 310 x 124Grupa Qpony to właściciel popularnych mobilnych aplikacji zakupowych (m. in. QPONY, BLIX i KUPONI), pionier rynku O2O (Online-to-Offline). Od 2012 roku Qpony rozwijają technologie promocyjne oraz współtworzą polski mobile – w tym rynek reklamy mobilnej i mobile marketingu. Firma oferuje klientom z branż FMCG, handlu detalicznego, galeriom handlowym oraz e-commerce produkty reklamowe skierowane do audytoriów o wysokiej intencji zakupowej.

Misją firmy jest rozszerzanie i ulepszanie doświadczeń zakupowych przy użyciu technologii.

Naszym celem jest polepszenie doświadczenia zakupowego użytkownika oraz stworzenie efektywnej linii komunikacji pomiędzy retailem a konsumentem. Narzędzia mobilne, którymi dysponujemy łączą interesy sieci handlowych z wygodą klienta i stają się najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży. Dołączając do IAB chcemy edukować rynek w zakresie dobrych praktyk wykorzystania mobile z przełożeniem na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych.

– komentuje Tomasz Jabłoński, CEO Qpony.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.