Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

03.07.2019

25 czerwca 2019 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska.

robertwielgo

Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska, w poprzedniej kadencji na stanowisku członka zarządu, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

W skład Zarządu Rady Reklamy weszli następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Mariusz Grzesiuk, Ringier Axel Springier Polska  (środki przekazu)
  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group (promujący)
  • Marcin Barcz, Członek Zarządu, TVN (środki przekazu)

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostało wybranych aż 9  przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska  (środki przekazu)
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka, Wirtualna Polska (środki przekazu)
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia (środki przekazu)
  • Rafał Ciszewski, CEO, K2 Precise (środki przekazu)
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriting, GoldenSubmarine (promujący)
  • Zofia Sanejko, Chief Commercial Officer, Universal McCann (promujący)
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, Ogilvy & Mother (promujący)
  • Beata Dziwulska, Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé Polska (reklamodawcy)
  • Ewelina Czuba, Dyrektor, Telewizja Polska (reklamodawcy)

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!