Proxi.cloud w szeregach IAB Polska

04.07.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Proxi.cloud – firma specjalizująca się w komunikacji i reklamie geotargetowanej na urządzenia mobilne.

proxi 310 x 124

Proxi.cloud powstało w 2015 roku w celu dostarczenia efektywnych rozwiązań marketingowych opartych o technologie proximity i geolokalizacje. Stworzony do tego celu zestaw narzędzi pozwala na skuteczną komunikację i reklamę w oparciu o dane z urządzeń mobilnych zarówno własne jak i współdzielone w ramach platformy proxi.cloud. Dane są wykorzystywane w programmatic do precyzyjnej reklamy i pomiaru efektywności kampanii dzięki wykorzystaniu danych z technologii geofencing, Wi-Fi oraz Bluetooth.

Rynek smartfonów i aplikacji mobilnych dynamicznie się rozwija. Obecnie większość treści konsumowana jest w Internecie na urządzeniach mobilnych. Proxi.cloud jest odpowiedzią na potrzebę prezycyjnej reklamy do użytkowników smartfonów z wykorzystaniem geolokalizacji. Dołączając do IAB chcemy wspierać rozwój w Polsce obszaru proximity marketingu i promować dostarczanie na rynek wiarygodnych danych lokalizacyjnych dla kampanii programmatic

- mówi Krzysztof Łuczak, Członek Zarządu Proxi.cloud Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.