Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani! IAB Polska ogłasza call for papers

23.01.2019

W dniach 4-6 czerwca br. w Warszawie odbędą się jedne z najważniejszych  konferencji marketingowych. Motywem przewodnim trzynastej edycji Interact będzie: Growing change. Changing growth. Podczas Forum IAB 2019 poruszymy temat RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością. Zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.1200x628

Programy obu wydarzeń skupione są wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu oraz stanowią swoje wzajemne uzupełnienie. Podczas Interact skupimy się na strategicznych zmianach w globalnym ujęciu. Forum IAB będzie natomiast dyskusją  o konkretnych rozwiązaniach, trendach czy narzędziach w kontekście lokalnej branży cyfrowej.

Interact 2019 – Growing change. Changing growth.

Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Już 4-5 czerwca, podczas Interact 2019, rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

Jak co roku w czerwcu, Warszawa staje się centrum wymiany myśli i poglądów świata marketingu cyfrowego. Ogromnie cieszy fakt, że tym razem będą to przedstawiciele branży z całej Europy. Ponadto motyw przewodni wydarzenia – wzrost – to temat szczególnie aktualny nie tylko w ujęciu globalnym, ale także w kontekście naszego rodzimego rynku interaktywnego, który przekroczył próg 1 miliarda euro na wydatki na reklamę online (według raportu IAB PwC AdEx) – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Nad jakością merytoryczną programu Interact 2019 czuwa Rada Programowa złożona z przedstawicieli lokalnych IAB oraz branżowych ekspertów z całej Europy.

Wszystkich chcących zabrać głos w dyskusji na powyższy temat, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień. Zgłoszenia są bezpłatne. Call for papers do Interact 2019 trwa do 14 lutego 2019.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://iab.org.pl/interact

Forum IAB 2019 – RE:GROWTH. Między innowacją a efektywnością

Forum IAB to najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce. W dniach 5-6 czerwca 2019, podczas trzynastej edycji wydarzenia, rozmawiać będziemy o tym, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobisty. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Przez ten czas zwiększyliśmy swoją świadomość rynku, a to wszystko dzięki zebranemu doświadczeniu oraz łatwiejszemu dostępowi do danych, badań i monitoringu działań digitalowych. Znamy już wartość oceniania efektywności swojej pracy i uważamy, że wzrost definiuje sukces. Podczas tegorocznej edycji Forum IAB chcielibyśmy podyskutować o wnioskach, jakie wyciągnęliśmy z tej nauki oraz zapoznać uczestników z praktycznymi rozwiązaniami” – mówi Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare; przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019.

Rada Programowa FORUM IAB to kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli branży marketingu cyfrowego w Polsce, którzy odpowiedzialni są za jakość merytoryczną programu wydarzenia.

Wszystkich chcących podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2019. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać do 14 lutego 2019.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/call-for-papers/