Akredytacja Dimaq: POLZAK Marketing 2019

05/27/2019
To już trzecia edycja Pozlak Marketing – konferencji trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji! IAB Polska jest partnerem wydarzenia.

Trzecia edycja konferencji POLZAK MARKETING 2019 odbędzie się 12 czerwca br. w Warszawie. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów Dimaq otrzymują 10 pkt. za udział w konferencji.

Inicjatywa POLZAK MARKETING ma charakter edukacyjny i skoncentrowana jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. Wydarzenie organizowane jest w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE.

Tematem przewodnim POLZAK MARKETING 2019, będą nowe technologie i ich wpływ na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.

W programie tegorocznej konferencji miedzy innymi:

W programie m.in.:

  • #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od eCommerce do dCommerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamowców od agencji mediowych.

Dla kogo?

  • Zakupy – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści zakupów marketingowych
  • Marketing – dyrektorzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu
  • Agencje komunikacji marketingowej – agencje mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe.

Pełna agenda na stronie wydarzenia.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.