Paweł Kolenda ponownie w jury IAB Europe Research Awards

05.02.2018

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, po raz szósty znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.pawel

Konkurs Research Awards, organizowany przez IAB Europe od 8 lat, to inicjatywa promująca i nagradzająca najlepsze projekty badawcze na Starym Kontynencie. W tym roku jury konkursu przyznaje nagrody w 8 kategoriach:  Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, jest z wykształcenia filozofem, który karierę w branży badawczej zaczął ponad 20 lat temu.  W IAB Polska pracuje od 2010 roku, a jego specjalizacją są badania dotyczące wydatków reklamowych, efektywności reklam oraz zachowań konsumenckich. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Badania w IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w strukturach IAB Europe. Sprawuje także funkcję moderatora zespołu nadzorującego cykliczne badanie IAB/PwC AdEx – standardu rynkowego w zakresie mierzenia wydatków na reklamę internetową. Jest autorem licznych publikacji oraz prelegentem na wielu branżowych konferencjach z zakresu badań i marketingu online. W trakcie swojej kariery zawodowej przygotował ponad 500 projektów badawczych, głównie dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, mediowej oraz sektorów FMCG.

Po raz kolejny gratulujemy Pawłowi!

Do 16 lutego 2018 można jeszcze wysłać zgłoszenie do IAB Europe Reasearch Awards.