Patronat nad ogólnopolskim badaniem poczty elektronicznej

12.07.2017

IAB Polska obejmuje patronatem honorowym czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej, realizowanego przez SARE. Badanie to służy monitorowaniu zmian, które wpływają na kształt planów mediowych i strategii w marketingu online. Pozwoli pogłębić wiedzę o polskich internautach, poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail. Uzyskane odpowiedzi umożliwią jeszcze skuteczniejsze wykorzystanie newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych.

Pytania skierowane są do użytkowników poczty elektronicznej. Część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami.

Badanie jest przeprowadzane za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej https://www.sare.pl/ankieta jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.