Patronat IAB Polska: Kongres For Social Media 2020

12/12/2019
Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu.

Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w warszawskim Kinie Luna spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych na konferencji Kongres For Social Media 2020. Ideą Kongresu jest pokazanie, jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social mediach na wymierne korzyści dla biznesu. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem, poświadczając tym samym jego wysoką wartość merytoryczną

Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

W programie m.in.:

✔ User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.
✔ Facebook ads – misja optymalizacja. Myślę, że po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.
✔ Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.
✔ Analiza danych w social media, co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.
✔ Video komunikacja – praktyczne porady.
✔ Przegląd aplikacji i narzędzi wspierających pracę w social media. Co nowego lub godnego polecenia.
✔ Linkedin – nie bójmy się tego, Linkedin może i nawet powinien sprzedawać. Jak robić to dobrze.
✔ Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.
✔ Pinterest, Quora, TikTok – charakterystyka każdego z kanałów z uwzględnieniem potencjału, zagrożeń, trudności i kiedy warto zdecydować się na obecność.

Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem,  jest też bardzo wysoko oceniane przez uczestników poprzednich edycji.

Szczegółowym program już wkrótce. Tymczasem można zgłosić swój udział, wystarczy wejść na http://forsm.pl/#Formularz

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.