Patronat IAB Polska: Konferencja EFFECT LAB

05/29/2019
W środę, 29 maja br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja EFFECT LAB. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiedzą o efektywnej komunikacji w świecie multimedialnego biznesu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa z agencji badawczej IZMAŁKOWA. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką jakość merytoryczną.

W środę, 29 maja br. w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się konferencja EFFECT LAB. Eksperci Gazeta.pl i zaproszeni goście opowiedzą o efektywnej komunikacji w świecie multimedialnego biznesu. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa z agencji badawczej IZMAŁKOWA. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem, poświadczający jego wysoką wartość merytoryczną.

Czym jest efektywność w digitalu i jak ją mierzyć? Efektywność treści, komunikacji, dotarcia – jak do tego podejść, jak o tym myśleć, jak oceniać? Podczas konferencji EFFECT LAB eksperci poruszą temat efektywności w kontekście m.in. content marketingu i reklamy programatycznej czy planowania mediów.

Podczas EFFECT LAB wystąpią eksperci branżowi zaproszeni przez Gazeta.pl. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Julia Izmałkowa, założycielka jedynej agencji badawczej w Europie specjalizującej się w psychologii kłamstwa dla biznesu i marketingu, która wyjaśni, dlaczego prawie robi w biznesie dużą różnicę. Jak dobrać odpowiednie wskaźniki efektywności do kampanii digital, wyjaśni Radosław Małyska ze Spark Foundry, a Paweł Ciacek i Kamil Michalski z Kantar Insights zdradzą tajniki efektywnej komunikacji online. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w wyjątkowej rozmowie Grzegorza Sroczyńskiego, dziennikarza i publicysty Gazeta.pl z Patrycją Krzymińską, która spontanicznie zorganizowała największą internetową zbiórkę w historii finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wśród prelegentów EFFECT LAB znajdą się również eksperci z Gazeta.pl oraz spółek internetowych z Grupy Agora. Marzena Szkolak i Michał Rutkowski opowiedzą, jak efektywnie wykorzystywać agile marketing na przykładzie akcji Gazeta.pl związanej z wydaniem ostatniego numeru pisma „Twój Weekend”. Jak osiągać najlepsze efekty z reklamy programatycznej, wyjaśnią Krzysztof Lis i Justyna Niedziałek ze spółki Yieldbird, o e-commerce we współpracy z wydawcą opowie Piotr Rytel, a Przemysław Matyjaszczyk ze Sport.pl podpowie, jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji marek. Elżbieta Krajewska i Aneta Gajda zdradzą tajniki efektywności w content marketingu, a Krzysztof Budzyński z Hash.fm wyjaśni, na czym polega siła mikroinfluencerów.

Spotkanie poprowadzi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl. W programie konferencji po części oficjalnej przewidziano czas na networking.

Wstęp na konferencję odbywa się na podstawie zaproszeń – w razie pytań prosimy o kontakt z Agatą Wierzbicką (agata.wierzbicka@agora.pl).

Konferencja EFFECT LAB to druga konferencja w ramach Gazeta.pl LAB – skierowanego do branży reklamowej projektu edukacyjnego portalu Gazeta.pl, który ma na celu przybliżenie klientom reklamowym portalu najnowszych trendów dotyczących treści i reklamy w internecie oraz projektów realizowanych przez zespół Gazeta.pl. Gazeta.pl LAB to zarówno większe konferencje merytoryczne, jak i kameralne warsztaty, szkolenia, śniadania edukacyjne czy webinary.

Więcej informacji o konferencji EFFECT LAB oraz o projekcie Gazeta.pl LAB można znaleźć na stronie Lab.Gazeta.pl oraz na Facebooku Biura reklamy Gazeta.pl: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.