Patronat IAB: konferencja Reklamuję Etycznie – Odpowiedzialność Reklamy

03/07/2025
12 marca 2025 r. odbędzie się kolejna już konferencja online Reklamuję Etycznie organizowana przez Radę Reklamy. Tym razem wydarzenie przebiegnie pod hasłem Odpowiedzialność Reklamy. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Na nadchodzącej konferencji prelegenci skupią się na odpowiedzialności reklamy w kontekście nowych paradygmatów komunikacji. Główne tematy konferencji to:

  • Granice kreatywności: odpowiedzialność reklamy nowych mediów
  • Wpływ Big Tech na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • „Washing” w komunikacji reklamowej
  • Rola płci w reklamie
  • Granice uwodzenia konsumenta
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Udział jest bezpłatny. Link do rejestracji TUTAJ.


To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB: YieldFest 2025 w Warszawie

Patronat IAB: YieldFest 2025 w Warszawie

26 marca w Warszawie odbędzie się YieldFest 2025: Rev Hunting Edition – konferencja organizowana przez agencję Yieldbird, skierowana do wydawców i reklamodawców ze strategiami zwiększenia swoich przychodów z programmatica. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

VFP Communications nową firmą członkowską IAB Polska

VFP Communications nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył VFP Communications – wydawca prasy branżowej: miesięczników „Media Marketing Polska” i „Handel” oraz portali internetowych MMP24.pl, HandelExtra.pl i FoodService24.pl.​