Patronat IAB: Forum Riba 2019

03/11/2019
16-17.04.2019 Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt. Wyzwania ochrony danych w czasach nowych regulacji.

W dniach 16-17.04.2019 w Falentach koło Warszawy odbędzie się Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt. Wyzwania ochrony danych w czasach nowych regulacji. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska, które jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia.

RIBA Forum jest miejscem spotkania wszystkich osób odpowiedzialnych za obszar ochrony danych. Zagadnienia, którym poświęcono szczególną uwagę nadchodzącej edycji RIBA Forum to:

  • Kontrola UODO i jak się do niej przygotować?
  • Optymalna ścieżka nakładów vs efekty w ochronie danych
  • W jaki sposób, firmy powinny wdrażać techniczne zabezpieczenia informacji?

RIBA Forum to 2 dni wypełnione m.in. przez:

  • Sesje plenarne z udziałem ekspertów oraz tematyczne sesje równoległe.
  • 1 dzień praktycznych miniwarsztatów – w trakcie trwania konferencji można wziąć udział nawet w 3 z 12 zaproponowanych warsztatów.
  • Sesje roundtable – czyli dyskusje przy stole na wybrany temat.

Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli dużych i średnich firm oraz instytucji administracji publicznej, a szczególnie: IOD, menedżerów compliance i ryzyka, ekspertów prawnych, cybersecurity, menedżerów IT i audytorów wewnętrznych.

Szczegółowe informacje na temat RIBA Forum dostępne są na: https://ribaforum.pl/

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.