Patronat IAB: CMO Survey

02/19/2019
Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych. Rusza pierwsza edycja „CMO Survey” w Polsce, które IAB Polska objęło swoim patronatem.

Deloitte zaprasza polskich dyrektorów marketingu do badania na temat trendów rynkowych. Rusza pierwsza edycja „CMO Survey” w Polsce, które IAB Polska objęło swoim patronatem.

Pod wpływem technologii dynamicznie zmieniający się rynek zmusza biznes do szybkiego reagowania na potrzeby klientów. Aby trafniej przewidywać zachodzące w tym obszarze zmiany, firma Deloitte zaprasza dyrektorów marketingu oraz kadrę zarządzającą do wzięcia udziału w pierwszej polskiej edycji badania „CMO Survey”. Rola mediów społecznościowych, automatyzacja, kształtowanie budżetów marketingowych to tylko niektóre z zagadnień, jakie znajdą się ankiecie. Badanie potrwa do końca marca, a jego wyniki zostaną zaprezentowane w czerwcu

Badanie jest częścią globalnego Programu CMO, który oferuje liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów, wymianę wiedzy merytorycznej czy specjalnie zaprojektowane dla nich usługi. – Rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia na naszych oczach. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje rewolucję, którą przejdą wszystkie przedsiębiorstwa. To spowoduje przekształcenie relacji pomiędzy markami a konsumentami również w obszarze marketingu. W wyniku tych procesów zmienia się także rola CMO, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku oraz własnych organizacji – mówi Michał Pieprzny, Partner, Lider zespołu strategii cyfrowych i transformacji, Deloitte.

Udział w badaniu jest więc okazją do podzielenia się swoją perspektywą i spostrzeżeniami. Daje ono również możliwość kształtowania i wyznaczania trendów w marketingu. Ankieta pokaże także stopień przygotowań  firm na zmiany, które je czekają.

Przeprowadzane przez Deloitte badanie jest anonimowe, a jego wypełnienie  zajmuje maksymalnie 20 minut. Deloitte gwarantuje poufność udzielanych odpowiedzi. Każdy z uczestników badania  otrzyma bezpłatnie  raport z analizą uzyskanych odpowiedzi. Wyniki polskiej edycji CMO Survey zostaną zaprezentowane w czerwcu.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.