OLX dołącza do IAB Polska

04.12.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączył najpopularniejszy w Polsce serwis ogłoszeniowy – OLX.

Grupa OLX to najpopularniejsze w Polsce serwisy ogłoszeniowe OLX, OTOMOTO i Otodom, a od niedawna również Fixly. Każdego miesiąca serwisy te odwiedza średnio 14,5 mln użytkowników (real users, PBI/Gemius, I połowa 2017 roku) i zamieszcza średnio 4,3 mln nowych ogłoszeń. Grupa stanowi część globalnego koncernu Naspers, obecnego w ponad 130 krajach. Liczba zatrudnionych w grupie to aktualnie 315 osób, które pracują w biurach w Poznaniu i w Warszawie.

Z przyjemnością wstępujemy w szeregi członków IAB Polska. Dla Grupy OLX jest to kolejny krok w kierunku wzmacniania obecności na polskim rynku. Koncentrujemy się na tym aby jakość naszych usług zarówno w reklamie digital jak i ogłoszeniach pozostawała na wysokim poziomie. Chcemy wspólnie z całą organizacją IAB realizować ambitny plan jakościowych standardów digital advertising.

– mówi Magdalena Wysocka, Head of Ad Revenue Poland, Grupa OLX

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.