Nowa kategoria członkowska w IAB Polska

25.05.2018

W wyniku zmiany statutu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nastąpiła unifikacja nazewnictwa kategorii firm członkowskich. Kategoria Członkowie Zwyczajni zmienia nazwę na Członkowie Zarządzający. Członkowie Nadzwyczajni to obecnie Członkowie Branżowi. W wyniku zmian część firm członkowskich znalazło się w nowej kategorii, stworzonej z myślą o reklamodawcach – Członków Stowarzyszonych.

obr_tekst

Nowe nazwy trafniej odzwierciedlają aktualną strukturę firm członkowskich Związku, a stworzenie nowej kategorii jest odpowiedzią na rynkowe trendy związane z procesem cyfryzacji reklamy i ewolucją strategii marketingowych i rozwoju firm. Oznacza też, że w IAB Polska znajdują się teraz wszyscy przedstawiciele ekosystemu reklamy cyfrowej – wydawcy, firmy technologiczne, agencje, domy mediowe i reklamodawcy. Tworzy to realne korzyści – zapewni możliwość efektywniejszej i pełniejszej edukacji rynku, szerszej reprezentacji, zaangażowania przedstawicieli całego ekosystemu w projekty dotyczące branży. Firmy członkowskie zyskują szersze możliwości nawiązania współpracy i wymiany doświadczeń.

Charakter IAB Polska nie zmienia się. Pozostaje organizacją branżową, reprezentującą sektor związany z reklamą online.