NetArch zasila szeregi IAB Polska

03.07.2017

Grono firm członkowskich IAB Polska zasilił NetArch – właściciel marek: Sempai i AtomStore świadczących usługi z zakresu e-marketingu i e-commerce.

Sempai specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarach, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż wg Ekomersów 2016.
Atomstore to platforma e-commerce klasy premium. Dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii RWD, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.

Decyzję o dołączeniu do IAB podjęliśmy bardzo świadomie. Od ponad 11 lat świadczymy usługi z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. W tym czasie wypracowaliśmy swoje unikatowe know-how, dzięki któremu bez względu na formalnie zawarty okres obowiązywania w pierwotnej umowie, po jego upływie nawet 90% klientów przedłuża z nami współpracę na czas nieokreślony. To oznacza, że musimy być skuteczni w tym, co robimy. To jest ten moment, w którym chcielibyśmy podzielić się naszymi dobrymi praktykami z innymi agencjami i sklepami internetowymi. Ale nie tylko. Wierzymy w to, że jeżeli się nie rozwijasz, to nigdy nie stoisz w miejscu, ale zawsze się cofasz. IAB to jest dla nas okazja do czerpania garściami z doświadczeń największych graczy na rynku reklamy w Polsce oraz testowania najnowszych rozwiązać z zakresu SEO i SEM,  jak już tylko się pojawią (nie tylko w Polsce). Czuję, że to będzie bardzo owocna współpraca :)

– komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai

Rynek e-commerce w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija. Zdajemy sobie sprawę z tego, że aby nadążać za zmianami, musimy ciągle trzymać rękę na pulsie i na bieżąco śledzić to, co “dzieje się” w branży. IAB stanowi płaszczyznę do wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk pomiędzy liderami e-commerce w Polsce. Nam, czyli dostawcom systemów e-commerce klasy premium, zależy na poszerzeniu kontaktów o największych graczy w branży e-commerce i właśnie to było kluczowe w podjętej przez nas decyzji o przystąpieniu do grona członków IAB. Postaramy się maksymalnie wykorzystać tę szansę i jeszcze aktywniej wpływać na rozwój e-handlu w kraju.

– mówi Łukasz Plutecki, CEO AtomStore

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.