Nagrody IAB Europe MIXX & Research Awards 2019 wręczone!

10.06.2019

 

4 czerwPAO_8689ca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Wręczenie nagród IAB Europe MIXX & Research Awards  było częścią konferencji Interact 2019: Growing change. Changing growth organizowanej przez IAB Europe, we współpracy z IAB Polska.

 

W tym roku nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, a aż pięć z nich powędrowało do polskich agencji:

  • Złota statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy, w kategorii Effective Use of Data, pt.: „CPAO_8989ASTORAMA INSPIRES”
  • Złota statuetka dla Reprise i Initiative za kampanię dla Orange Polska, w kategorii Lead Generation Direct Response
  • Srebrna statuetka dla Mosqi.to, w kategorii Search Advertising, za kampanię dla pt.: „Painless banking for everybody” dla Banku ING
  • Brązowa statuetka dla Gong, w kategorii Virtual and Augmented Reality, za kampanię dla Tymbarku – „Tymbark – Funbot”.
  • Brązowa statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla AXE, pt.: „WHAT’S YOUR MAGIC”, w kategorii Social Media

Laureatom serdecznie gratulujemy!!!

Pełne wyniki konkursu MIXX & Research Awards: TUTAJ

ZOBACZ FOTORELACJĘ >>