Monday przystępuje do IAB Polska

30.11.2017

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja komunikacji – Monday PR.

Monday – agencja komunikacji istnieje na polskim rynku od 2006 roku. Oferuje szerokie spektrum narzędzi komunikacyjnych w tym public relations, social media, digital, content marketing oraz influencer relations. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii komunikacyjnych dla klientów z różnych branż, w tym m.in. branży technologicznej i gamingowej. Projekty realizowane przez Monday zdobyły szereg branżowych nagród. Do grona klientów agencji należą między innymi: Intel, Sage, T-Mobile, Dell EMC, Trend Micro, VMware, HMD Global, Blizzard, Ubisoft oraz Schneider Electric. W Agencji pracuje obecnie ponad 30 konsultantów.

Monday działa na rynku niemal od 12 lat. Zaczynaliśmy jako klasyczna agencja PR z najmocniejszymi kompetencjami w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego w sektorze IT, a po kilku latach zaczęliśmy się rozwijać w kierunku digital marketingu, content marketingu oraz influencer relations. Przystąpienie do IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji oraz możliwość wymiany doświadczeń. Aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku stanowią dla nas ogromną wartość

– Ewa Mittelstaedt, Prezes Zarządu, Monday

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.