Listonic dołącza do firm członkowskich IAB Polska

20.11.2018

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Listonic – spółka prowadząca aplikację Listonic, która umożliwia tworzenie wygodnych list zakupów, a także Grocery Magnet dla reklam display i video w branży FMCG/retail.

listonic 470Aplikacja Listonic jest najlepiej ocenianą i najczęściej pobieraną listą zakupów w 46 krajach, z kolei Grocery Magnet to narzędzie, z którego korzystają zarówno firmy produkujące żywności które spotykamy w sklepach w Europie, jak i sieci sklepów spożywczych. Wśród polskich klientów firmy znajdują się marki takie jak Unilever, Nestle, Maspex, Coca Cola, Biedronka czy Lidl.

Jesteśmy częścią polskiego rynku reklamowego od lat. Członkostwo w IAB może wydawać się formalnością, ale jest dla nas ważne. Chcemy mieć możliwość posługiwania się znaczkiem IAB z uwagi na działalność międzynarodową. Dla części klientów w innych krajach, szczególnie na rynkach, gdzie mamy niewiele lokalnych casów ważna jest nie tylko dobra oferta i piękna historia, ważne jest żeby pokazać w uniwersalny sposób, że „jesteśmy swoi”, że znamy zasady branży i że jesteśmy sprawdzonym partnerem.

– komentuje Kamil Janiszewski, Dyrektor Biura Reklamy i Członek Zarządu.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.